Szerintem ideje komolyan venni (ha már alkalmazod), vagy komolyan fontolóra venni (ha még nem alkalmazod) az online értékesítést a vállalkozásodban!
November 8-án volt az Internetes vásárlás napja. Az a tény, hogy már az internetes vásárlásnak is van napja jól tükrözi azt, hogy az online vásárlás hatalmas népszerűségnek örvend. Figyelemre méltó azonban az a tény, hogy miközben összességében kevesebbet költünk (bizonyára a gazdasági válság hatására), az internetes vásárlások száma és értéke töretlenül növekszik hazánkban is!
Ez azt jelenti, hogy a vásárlóerő egy része a hagyományos csatornák helyett egyre inkább a kényelmes internetes vásárlást választja. Ha vállalkozó vagy, bizonyára Te is értékesítesz valamit valamilyen formában. Megfontolandó hát, hogy kiveszed-e a részed ebből az üzletből, vagy úgy teszel, mintha a világ semmit sem változott volna az utóbbi 50 évben.
A számadatok és tények önmagukért beszélnek:
- A webáruházak és a csomagküldő szolgálatok forgalma tavaly óta 50%-kal emelkedett!
- Az elhúzódó gazdasági válság ellenére az internetes vásárlás egyre népszerűbb!
- Az internetes vásárlás hazánkban is egyre népszerűbb, becslések szerint 2012-ben akár 180 milliárd forintot is elérheti!
- A felmérések szerint a legtöbben 10–50 ezer forint közt költenek az interneten egy vásárlás alkalmával!
Te kiveszed a részed a 180 milliárdból?
Vedd figyelembe azt is, hogy miközben a vásárlóerő egy része az internetet választja beszerzési forrásként, ez az értékesítési forma nem igazán jelent többlet marketing költséget vagy kiadást a céged számára, hiszen egy webáruház vagy weboldal fenntartása és üzemeltetése filléres költség a hagyományos üzlethez képest.
Nincs alkalmazott, a folyamatok automatizálhatóak és éjjel-nappal üzemel!
A hatékony internetes értékesítéshez elengedhetetlenül szükséged lesz egy minden igényt kielégítő hírlevélküldő rendszerre (most is új fejlesztéseken dolgozunk!)!
A megoldás neve: Hírlevélmanager
Ha tetszett Lájkold, oszd meg Facebookon, Twitteren, Google-ben, vagy küldd el emailben az ismerőseidnek! Szólj is hozzá, kiváncsi vagyok a véleményedre!