Hírlevélblog
Hírlevélkészítés, online marketing, online vevőszerzés...MiniShop, azaz kosaras megrendelés modul a Hírlevélmanagerben
Ismét új funkcióval bővült a Hírlevélmanager! Az új fejlesztésnek köszönhetően már nem csak a hagyományos megrendelő űrlapos megrendelési formátumot használhatod a weboldaladon való értékesítésre, hanem a klasszikus webshopokhoz hasonló "Kosaras-Pénztáras" formátumot...
Negálás, azaz “Ne küldje annak, aki itt is szerepel…”
Hírlevélküldés során vagy kampány levelek, sales ajánlat tartalmú levelek küldésekor gyakran előfordul, hogy nem kell minden olvasónak minden levelet megkapni. Az online marketingben végső soron minden kiküldött levél célja az, hogy valamit megtegyen az olvasó. A...
Koordinátor – Mi ez és mire való?
A Hírlevélmanager régebbi felhasználóinak biztosan feltűnt, hogy nemrég megjelent egy Koordinátor nevű link a levélszerkesztő felület felső sávjában, méghozzá kiemelt helyen, rögtön a tárgymező mellett. Persze ez még nem lenne nagyon szokatlan, hiszen a...
Videólecke: Az új keretsablon funkció használata a Hírlevélmanagerben
Változott a HTML sablonok használata a Hírlevélmanagerben. Illetve a "régi" módszer is működik, de az új módszerrel, a keretsablon használatával egyszerűen megoldható az, ha a korábban létrehozott levelekben szeretnéd a sablont módosítani vagy akár teljesen új...
“Küldés csak szegmensnek” funkció? Például erre is jó (és még sok mindenre…)
Valós felhasználói kérdés alapján: "Meg lehet azt csinálni, hogy ha valaki feliratkozik egy kategóriába, akkor az kapjon egy üdvözlő levelet, de akik már régebb óta kapják abból a kategóriából a leveleket, azok ezt ne kapják meg? Egy ideje működtetek egy kategóriát,...
Coca-Cola marketing – Online módra…
avagy Neked is lehet névre szóló a terméked! Hogy mennyire fontos napjainkban, hogy az üzeneted névre szóló legyen és ezáltal könnyebben célba érjen, mi sem bizonyítja jobban, mint a Coca-Cola legújabb marketing fogása, a névre szóló kóla. Az offline marketingben a...
Átjut a hírleveled a SPAM szűrőkön? Teszteld le!
Az alábbi rövid videóban azt mutatom meg neked, hogy hogyan tudod kiküldés előtt SPAM szempontból tesztelni a leveleidet. Ehhez egy nemrégen talált ingyenes SPAM teszt alkalmazást fogok használni, amit te is szabadon elérhetsz ide kattintva>> (Frissítés: A spam...
Levelezőlista: A Hírlevélmanager legújabb egyedülálló 2 az 1-ben kényelmi funkciója!
Mindenkinek van e-mail fiókja. Ebből adódóan mindenkinek van "megszokott" e-mail küldő felülete. Ugye Neked is sokkal könnyebb a már megszokott felületen megírni és elküldeni egy levelet? Amikor gyorsan, azonnal szeretnél kiküldeni a hírlevél listádra egy hírlevelet,...
Ne hagyd, hogy olvasatlan maradjon a leveled!
A hírlevélküldés folyamata általában a következő: Feliratkoztatás Hasznos és ingyenes infókat tartalmazó levélsorozat "Fontos levélsorozat" (pl. sales levelek) További hasznos és ingyenes infókat tartalmazó levélsorozat és így tovább... Marketing szempontból ez jól is...
CRM levél a HLM-ben. Értesít, emlékeztet vagy feladatot delegál
Cégvezetőként, vállalkozóként törekedned kell arra, hogy pontosan átlásd és kontrollálni tudd az érdeklődőgyűjtési, értékesítési, vevőgondozási valamint a pénzügyi folyamatokat. Mindenről tudnod kell, ami a cégedben történik akkor is, ha az adott feladatokat nem Te...
Mi a különleges a levelemben?
Ezt a bejegyzést azért hoztam létre, hogy itt lehet tippelni, hogy mi a különleges abban a levélben, amit Mikulás előestéjén kaptál. Az első helyes megfejtő 10,000.- Ft értékű utalványt kaphat, amit vagy a hirlevelmanager.hu bármely szolgáltatásának igénybevétele...
A Mikulás az idén is sok hasznos (hír)levelet kapott. . .
50%-os forgalomnövekedés 2012-ben!
Szerintem ideje komolyan venni (ha már alkalmazod), vagy komolyan fontolóra venni (ha még nem alkalmazod) az online értékesítést a vállalkozásodban! November 8-án volt az Internetes vásárlás napja. Az a tény, hogy már az internetes vásárlásnak is van napja jól tükrözi...
Listaépítés vagy vásárolt címlista?
Az online marketing alapja az email címlista. A lista pedig a listaépítés eredménye. Ha van lista, van kinek kommunikálni, van kinek eladni. Az e-mail marketing is a nagy számok törvénye alapján működik jól. Nyilvánvaló, hogy nagy, többezres, több tízezres listára...
Kérdőívek készítése és kezelése a Hírlevélmanagerben
Tudtad, hogy kérdőívek használatával nagyon sok hasznos információt tudsz begyűjteni az olvasóidtól, vásárlóidtól? Tudtad, hogy az internetes kérdőív az online marketing egyik fontos eszköze? Tudtad, hogy a Hírlevélmanagerben van kérdőív készítési funkció? Olvasd el,...
Egy előnyös hátrány az e-mail marketingben
Az email marketingnek a rengeteg előnye mellett megvan az a sajátossága, amelyre néhányan hátrányként gondolnak: Mégpedig az, hogy az adatbázisban szereplő feliratkozókról nem tudunk semmit. Csak egy név és email cím áll rendelkezésünkre. Ez valóban hátrány, vagy csak...
A sikeres online értékesítés egyik kulcsa
A most bemutatásra kerülő technikával jelentősen növelheted a levélmegnyitási, olvasási, és átkattintási konverziót, valamint minimalizálhatod a leiratkozások számát! Miért fontos ez? Mert az email marketingben mindennek ez az alapja: Ha nincs megnyitás > nincs...
Elrettentő e-mail marketing példák
Ne kövess el ilyen hibákat! Az alábbiakban két elrettentő példát mutatok. Hogy miért? Azért, hogy ilyet még véletlenül se kövess el, ha sikeresen és eredményesen akarod használni a hírlevelezést, mint legfontosabb, leghatékonyabb és legolcsóbb marketing eszközt! 1....
Add azt az olvasódnak ami érdekli őt, és ne terheld azzal, ami nem érdekes számára!
Mi történik akkor, ha a weboldaladon több különböző téma is található és mindegyikhez külön hírlevél sorozatot készítettél, amikre egyesével fel kellene iratkozni? Ha általánosan iratkoztatod fel, azaz minden témában meg fogja kapni a leveleidet, azzal azt éred el,...
Nézd meg a Hírlevélmanager új funkciójának bemutatóját!
Hogyan tedd személyesebbé és sokkal hatékonyabbá a marketing kommunikációdat? Segítünk! van erre egy újításunk a Hírlevélmanagerben! Nézd meg, próbáld ki a virtuális bemutatóját a Facebookon!>> Figyelem! Ha a böngésződ nem jeleníti meg a Facebookon bejelentkezés után...