Mielőtt hírlevél küldésbe kezdenél, ezeket mindenképpen tudnod kell...

Tudni akarom!Nem érdekel!

Mielőtt hírlevél küldésbe kezdenél, ezeket feltétlenül tudnod kell...

Tudni akarom!

Mi az,

amit mindenképpen tudnod kell, mielőtt hírlevél küldésbe kezdenél?

Vagy ha már belekezdtél, miért kellene az egészet  a kályhától újragondolnod?

Tévedsz…

…ha elhiszed, hogy a hírlevél marketingben a siker azon múlik, hogy…

A legtrendibb külföldi hírlevélküldő programot használod, amit mások is

… mert hiába a mindentudású hírlevél küldő, ha nem tudod hatékonyan használni. A hírlevél marketing 80% pszichológia, 20% technika…

Kiteszed a "Hírlevél feliratkozás" űrlapot a weboldaladra

Akit érdekel, úgyis feliratkozik majd. Aztán meg csodálkozol hónapok múlva, hogy miért nem épül a listád…

Van-e a hírlevélküldőben SMS küldő modul?

Majdnem teljesen felesleges funkció. Az SMS elég személyes dolog, az emberek nem szeretik, ha még SMS-ben is ajánlatokkal bombázzák őket…

A hírlevelek megnyitása azon múlik, hogy überkirály-e a hírlevél sablonod...

… mert egy überkirálynak gondolt hírlevél sablonnal akár mindent el is ronthatsz…

Vásárolosz egy több tízezres listát és majd jönnek a megrendelések

Bár logikusnak tűnik a nagy számok törvénye alapján, de ha ebben gondolkodsz, jobb, ha bele se kezdesz a hírlevelezésbe

Megbízol egy "hírlevél marketing" céget, hogy küldje ki az ajánlatodat

Ők kiküldik az ajánlatodat a százezres listájukra jó pénzért, az tuti, hogy sokszorosan megtérül majd… Vagy mégsem?

Úgyis az számít, hogy mit szeretnél a hírleveleidben eladni

Na jó, persze ez sem mellékes, fontos, hogy a terméked valós igényt elégítsen ki, de nem ezen áll vagy bukik az online siker!

Másolod majd mit a versenytársad csinál,

vagy lemásolsz külföldi példákat. A versenytársad is csinálhatja rosszul, ami pedig Amerikában működik, az nálunk nem biztos, hogy fog…

De akkor min múlik a siker?

Melyek azok a sokkal fontosabb ismeretek, amelyek nélkül a legjobb hírlevélküldő szoftverrel is csak vaktában dobálózol a hírlevelekkel? 

A hírlevelezésed, az online marketinged sikere

leginkább azon fog múlni, hogy ismered-e, érted-e, de legfőképpen azon, hogy alkalmazod-e az azokat a technikákat, amelyeknek most a birtokába juthatsz!

INGYENES tudásanyagunkból megismerheted, hogy 

Mi köze van az összegubancolódott fejhallgató vezetéknek az email marketingedhez?

És ha ezt már tudod, hogyan tudod ezt a hírlevelezésedben sikerrel kiaknázni?

c

Hogyan buknak el tömegek a tárgymező "hiedelemnek" köszönhetően?

És mit veszítesz, ha te is a “tárgymező a legfontosabb” tévhitre hallgatsz?

}

Valóban azon múlik a sok megrendelés, hogy melyik napon és hány órakor küldöd ki a hírleveleidet?

IGEN is meg NEM is! Megmutatjuk, hogyan időzíts hatékonyan!

h

Melyik az az egyszerű szövegformázási módszer, ami csak úgy vonzza a tekinetet?

Avagy hogyan formázd a hírlevél és salesoldal szövegedet, hogy az úgy hasson az olvasóra, ahogyan szeretnéd?

"Saját név effektus" avagy mit bizonyít ezzel kapcsolatban egy pszichológiai kutatás?

Megmutatjuk, hogyan ne rontsd el a Feladó megnevezését a hírleveleidben!

"Kalapács és véső" használata a hírlevelezésben

Avagy hogyan érd el, hogy az olvasó agyába vésődjön az üzeneted?

Éttermi esettanulmány

Tudd meg, hogyan töltötte meg egy étterem tulajdonos ügyfelünk egyetlen kiküldött hirlevéllel az éttermét vasárnap délutánonként?

Egy Gmail funkció, ami a hírlevelek számára a SPAM előszobája

Melyik ez a funkció és mit tehetsz ellene, hogy a hírleveled ne a SPAM mappában végezze?

q

És ha már itt tartunk: Hogy működnek a SPAM ellenőrzők?

Íme egy egyszerű eszköz amit mindenképpen használnod kell, mielőtt “szélnek ereszted” a nagy gonddal megírt hírleveledet…

Vajon miért akarják kivonni a visszaszámlálós közlekedési lámpákat...

…mi köze ennek a hírlevelezéshez? Ez is pszichológia, és ugyanúgy működik a hírlevelezésben mint a közlekedésben…

80-20, avagy a Pareto-elv a hírlevél marketingben

Ha ezt ismered, máris tudni fogod, hogy mire koncentrálj és mibe ne ölj felesleges energiákat…

"Ez mind szép, de nálam ezek nem működnek, mert én nem online értékesítek..."

…avagy mit csináljon a fodrász vagy az édességboltos??? Jól bevált online marketing tippek “nem online értékesítőknek”

Csak egyetlen lépésre vagy attól, hogy mindezen kérdésekre választ kapj, és felül írd a hírlevelezésről eddig hallottakat vagy az eddigi tapasztalásaidat!

Most ingyen megtanítjuk neked,

Hogyan lehet sikeres az email marketinged!

(Igen, valóban ingyen.)

Az ingyenes Hírlevél tudás tananyagunkkal

te is könnyedén elsajátíhatod azokat a hírlevelezési trökköket és technikákat, amelyekkel eddig neked adtak el bármit az interneten!

(Csak add meg a keresztneved és az email címed, és már küldjük is az első leckét!)

Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár