1. Gyűjts feliratkozókat a Facebookon is!

Ha még nincs, hozz létre egy céges Facebook oldalt.

Ennek a megtekintéséhez nem kell Facebook regisztráció, azaz bárki meg tudja találni és nézni a céged Facebook oldalát. Máris kaptál egy új weboldalt ingyen.

Bár a Facebook nem kifejezetten eladásra való terep, oda inkább szórakozni, társalogni, kapcsolatot építeni és tartani járnak az emberek, ennek ellenére nem elhanyagolható mégsem a cégek számára sem.

Mit gondolsz, miért vannak ott a legnagyobb cégek? Túró Rudi, Redbull, OTP, stb… Pont azért, mert bár szórakozni mennek oda az emberek, de ott vannak, jelen vannak tömegesen és az ott lévő emberek ugyanúgy vásárlói, ügyfelei az említett cégeknek.

Hidd el, a te vásárlóid is jelen vannak a Facebookon. Hidd el, lesznek olyanok, akik soha nem találnák meg a weboldaladat, de a Facebookon rád találnak!

A tennivalód: Készíts feliratkozási lehetőséget a Facebook oldaladra! Nézd meg az erről készített videót és csináld meg!>>

Arra figyelj oda, hogy ne a Facebookon akarj eladni! Csak feliratkozó gyűjtésre, ismertség növelésére, lazább kapcsolattartásra használd.

Az eladást bízd a weboldaladra és a Hírlevélmanagerre!


Kérdezz vagy szólj hozzá! Mondd el a tapasztalataidat, ötleteidet, sikerélményeidet! Mutasd meg a weboldaladat!

Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár