Ördögi kör és állandó marketinges dilemma:
Neked szükséged lenne minél több infóra ahhoz, hogy eredményesen “marketingezhess” a feliratkozóid felé, de…
A feliratkozáson “gondolkozó” weboldal látogató általában gyanakvó, bizalmatlan és óvatos, annak ellenére, hogy izgatja a feliratkozással járó előny, azaz amit kínálsz.
Ebben biztos lehetsz, mert különben nem időzne az oldaladon! Az adatait mégsem akarja megadni, még a nevét sem szívesen mert a…
Honlapod látogatóinak legféltettebb kincse…
a saját neve és telefonszáma. Ezt nem szívesen adják meg, mert tudják, hogy valamit akarsz tőlük cserébe.
De mi lenne ha…
először csak az email címét kérnéd el? Talán azt könnyebben megadja, mert önmagában az email cím elég személytelen!
Érdekel, hogy hogyan lehet fokozatosan bekérni az adatokat? Eláruljuk! Pontosan úgy, ahogyan ebben a mini tanfolyamban mi most megmutatjuk neked!
Első lépésként tehát add meg csak az email címedet: