A Hírlevélmanager régebbi felhasználóinak biztosan feltűnt, hogy nemrég megjelent egy Koordinátor nevű link a levélszerkesztő felület felső sávjában, méghozzá kiemelt helyen, rögtön a tárgymező mellett.

Persze ez még nem lenne nagyon szokatlan, hiszen a Hírlevélmanagerben rendszeresen jelennek meg újabb és újabb gombok, linkek, lehetőségek, ugyanis a Hírlevélmanager fejlesztése folyamatos.

Szinte hónapról-hónapra új dolgok, új funkciók kerülnek be, amelyek alapos tesztelés után számodra is használhatóvá válnak, hogy mindig egyre többet hozhass ki a marketingedből és/vagy a munkád még egyszerűbbé váljon.

A Koordinátor

Ilyen fejlesztés a Koordinátor is. A Koordinátor részben új fejlesztés csak, hiszen a már régóta népszerű és nagyon hasznos Feliratkozás más kategóriába link tovább fejlesztéséről szól.

A Koordinátor link készítése ezzel a fejlesztéssel leegyszerűsödött, kényelmesebb lett amellet, hogy a funkciója bővült.

Hogyan használd, hogy működik és mit tud?

Ez a funkció tehát egy speciális, összetett funkciójú link készítésére szolgál, amellyel újabb marketing folyamatokat lehet koordinálni.

Az ilyen linkekre történő kattintáskor a következő folyamatokat szabályozhatod:

  • Mi történjen az olvasóval abban a kategóriában, amelyikben jelenleg van, azaz amelyikből ezt a levelet kapta (aktív, inaktív, töröl, stb.)?
  • Melyik másik kategóriába kerüljön át az olvasó a linkre kattintáskor?
  • Kattintás után milyen oldal (redirect oldal) jelenjen meg?
  • A célkategóriában mi történjen az olvasóval (pl. aktív, inaktív, hol álljon a levélsorozat számára, stb.)?

A kívánt folyamatokat a link használatával csak előkészíted és az olvasó indítja be azzal, hogy rákattint a linkre. De CRM levélből Te magad is vezérelheted a folyamatok alakulását egyetlen kattintással, ha bizonyos eseményekhez beállítasz magadnak CRM értesítő leveleket, amely ilyen Koordinátor linket tartalmaz.

A fenti beállítások alapján ilyen link illesztődik be a levélbe:

Természetesen ebből az olvasó csak a link szöveges látható és kattintható részét fogja látni, a mögöttes folyamatokat nem.

Milyen folyamatokat koordináltam a fenti példában?

  1. Az olvasóm eljutott egy bizonyos levelemhez, amellyel az a célom, hogy az olvasókat érdeklődési körüknek megfelelően szétválogassam úgy, hogy ezt maguk végezzék el.
  2. Az eredeti kategóriában inaktívvá válik, azaz onnan nem fog több “általános” tartalmú levelet kapni.
  3. Átiratkozódik egy új, az érdeklődésének sokkal inkább megfelelő kategóriába (“Főzőtanfolyam”)
  4. Ebben az új kategóriában már nem szükséges, hogy a felvezető leveleket is megkapja, rögtön a lényegre térünk (“5. leckén álljon a levélsorozata), azaz a leveleket a 6-ik levéltől (6. lecke) fogja kapni.

A Koordinátor funkció használatával tehát egyszerűen tudsz folyamatokat AUTOMATIKUSAN koordinálni, irányítani, levélsorozatokat elindítani, átállítani vagy leállítani, új ajánlatokat elindítani, stb., hiszen amikor az olvasó egy ilyen linkre rákattint, akkor a beavatkozásod nélkül elindulnak újabb, előre beállított, előre elkészített marketing folyamatok…

Koordináld Te is az e-mail marketingedet a Hírlevélmanagerrel!


Ha tetszett Lájkold, oszd meg Facebookon, Twitteren, Google-ben, vagy küldd el emailben az ismerőseidnek! Szólj is hozzá, kíváncsi vagyok a véleményedre!

Share This

Share this post with your friends!

Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár