Mielőtt hírlevél küldésbe kezdenél, ezeket mindenképpen tudnod kell...

#1. lecke

Gubanc van! (a marketing körül is)

Így bukod el céged email marketingjét?

Az ok hasonló, mint az összegubancolódott fülhallgató zsínór esetén: Nem az elején kezded! Nem a jó helyen fogod meg.

Megdöbbentő tény, de…

Nem a hírlevél tárgya a legfontosabb döntési szempont

…abban, hogy megnyitnak-e egy levelet, vagy nem! 

Mostantól garantáltan eszedbe fog jutni az email-marketinged, amikor a fülhallgatót bogozod ki. 

Ha a fülhallgatót rossz helyen fogod meg, gubanc lesz.

Ha az email marketinget rosszul kezded bukta lesz. A legfontosabb, hogy jól kezdd el!

Az első cél: Nyissák meg minél többen leveledet! Ezen múlik a legtöbb.

Hiába írod a világ legjobb leveleit, ha meg sem nyitják.

Tudtad, hogy a Küldő fontosabb mint a tárgymező? 

Hiába állítják marketingesek… 

…az olvasók többsége nem a tárgymező alapján dönt arról, hogy megnyitja-e a levelet.

Első körben biztosan nem. Tedd szívedre a kezed!

Amikor megnyitod email fiókodat először az ismerőseidet keresed ki a feladók közt. Hidd el! Mások is így teszik.

Az feladók közt elhelyezett ütős két (max. 3) szó fél siker.

Legyen jobb a megnyitási arányod, mint a konkurensedé!

Hadd mutassak egy példát: 

Ha Te is szeretnéd, hogy a honlapod a Google találati lista elejére kerüljön, nagy valószínűséggel meg fogod nyitni azt a levelet, aminek a feladója már önmagában érdekfelkeltő.

Egy SEO-val foglalkozó cég levelei közül kiválogattam néhányat. Íme a jól sikerült „feladó”-ból néhány:

  • Google mérnökök
  • Google linképítés
  • Google első hely
  • Google PR link ingyen
  • Google megrendelés
  • Google büntetések

Ki az, aki ne nyitna meg egy ilyen feladóval érkező levelet?!

Tipp: 

L

Egy levélsorozaton belül ne váltogasd a feladót állandóan, bár 1-1 fontosabb levelet figyelemfelkeltőbbé tehetsz így!

L

Ha bevezetett küldő neved van már, akkor is bátran használhatsz kiemelt leveleknél egyedi/szokatlan feladót!

L

Ha a piacon/emailben már bevezetett neved van, akkor és csak akkor írd a nevedet a feladóhoz

L

A feladó mellett a tárgy mezőbe írt szavak befolyásolják legjobban a megnyitási arányt!

A levelemben egy olyan dolgot ígértem,

amit más marketingesek nem csak hogy nem mondanak el, de nem is használnak.  A küldő mező biztosan ilyen!
Hadd adjak néhány extra ötletet: (egyben megtudhatod hogy mi miért alkalmazzuk ezeket az extrákat.

$

A levélben csak figyelemfelkeltő sorokat írunk. Így tudjuk mérni, hogy a levelet hányan olvasták.

$

A fontos tartalom mindig a honlapon van. Itt tudjuk mérni, hogy mennyi ideig olvassák a levelet.

$

Ezekből fontos következtetéseket lehet elvonni, hogy miben kell változtatni.

$

Az oldal alján megtalálod, hogy a következő levelünk miről fog szólni. Alkalmazd ezt Te is, mert így az olvasóid is várni fogják a következő levelet!

Nincs még hírlevél szoftvered? Van már hírlevél szoftvered?

Próbáld ki a HírlevélManagert!

30 napig INGYEN és kötelezettség mentesen!

Következő levélben:

Mi legyen a levél tárgya?

Leveled első szavai. Hol a buktató?

Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár