Mielőtt kérdezne: Nézze meg, hogy az adott funkcióban nem történt-e változás, amióta utoljára használta!
A regisztrációt követő 30 napon belül telefonon ingyenes segítséget kérhet a 06,20 92-59-363-as számon.
Vásároljon skype konzultációt! 10 x 6 perc mindössze nettó 1,200.- Ft. A skype konzultáció korlátlanul ideig felhasználható. Előnye az, hogy képernyőmegosztással közvetlenül láthatja a megoldást. Ha engedi, akkor pedig én látom az Ön képernyőjét és így közvetlenül azt látom, ahogyan Ön dolgozik. A Skype hívás ingyenes, tehát összességében olcsóbb, mintha telefonon hívna.
Itt a programban megvalósult
fejlesztéseket
rövid ismertetését közöljük.
Fejlesztés rövid leírása: | |||
(Kisméretű képek nagyításához kattintson a képre!) | 1×1 | Taktika | Stratégia |
#0315#Ez egy ‘partner’ levélAmennyiben egy partnerprogram során használjuk a Partneri ajánlások követése funkciót (#0308# -as fejlesztési leírás), akkor az “Ez egy ‘partner’ levél” funkcióval megoldható, hogy ha egy partnerünk ajánlására új feliratkozás/megrendelés történik, vagy az általa ajánlott megrendelő kifizette a megrendelését, akkor az ajánló partnerünk akinek az ajánlására a feliratkozás, megrendelés történt, automatikus e-mail értesítést kapjon. Az e-mail értesítő levél szövege, tartalma tetszőlegesen szerkeszthető. Az értesítő levél ugyanúgy készül, mint a hagyományos levél, de a készítésekor be kell jelölni az “Ez egy ‘partner’ levél” funkció jelölőnégyzetét. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0314#Figyelem: Tesztelés alatt álló funkció! Partner Elszámoló RendszerA Partner Elszámoló (PELSZ) segítségével egyszerűvé válik a partnerekkel történő elszámolás, jutalék számfejtés vagy online hirdetések esetén a hirdetés által generált forgalom megtekintése. A forgalmi adatokat nem csak képernyőn tudjuk megtekinteni, hanem exportálni is lehet .txt vagy .xls formátumban. A PELSZ csak Megrendelés típusú kategóriában kezelt megrendelésekhez használható. Indítása a kategóriák menüpontban a kategóriák melletti első zöld dollár ikonnal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0313#Figyelem: Tesztelés alatt álló funkció! Forgalmi adatok, jutalékadatok követésére szolgáló felület ajánló partnerek, viszonteladók részéreA partneri, viszonteladói felületen az ajánló partnereknek lehetőségük van követni az ajánlásaik eredményességét, jutalékaik alakulását. Ehhez a partnernek rendelkeznie kell saját HLM fiókkal, valamint a partnerrel partneri együttműködést kötő megbízónak (“boltosnak”, akinek a termékeit, weboldalát ajánlani fogja) bizonyos hozzáférési adatokat meg kell osztania a partnereivel. A partneri felület csak Megrendelés típusú kategóriában kezelt megrendelésekhez használható. Indítása a kategóriák menüpontban a kategóriák melletti második zöld dollár ikonnal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0312#Ne küldje annak, aki itt is szerepelMegoldható, hogy kimaradjanak egy adott levél kézbesítéséből azon olvasók, akik már egy másik kategóriában is szerepelnek (negálás). Ehhez a levél készítésekor vagy utólag meg kell adni, hogy melyik legyen a negált kategória, azaz azok az olvasók maradjanak ki a küldésből, akik a negált kategóriában is szerepelnek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0311#Olvasói lista szegmentálásaAz olvasói listáinkban különböző feltételeknek megfelelő szegmenseket lehet létrehozni és ezeket a szegmenseket elnevezve eltárolni (menteni). Ha egy vagy több feltétel alapján szűrt listát szegmensként névvel ellátva eltárolunk, akkor az később bármikor újra visszatölthető. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0310#Küldés csak szegmensnekA szegmentált listák létrehozásával megtehetjük azt, hogy egy adott kategória teljes olvasói listája helyett egy adott levelet vagy leveleket csak adott szegmensnek küldünk ki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0309#Kategóriák létrehozása másolássalMostantól a Megrendelés típusú kategóriák is létrehozhatóak másolással. Kategóriákat másolással létrehozhatunk üresen is, vagy e-mail címekkel és a különböző típusú levelekkel illetve mezőnevekkel együtt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0308#Partneri ajánlások követéseA HLM-ben létrehozható egy olyan program, amely képes követni, beazonosítani és nyilván tartani az olyan feliratkozókat és/vagy megrendelőket, akik valamelyik partnerünk ajánlására lettek a feliratkozóink és/vagy a megrendelőink. Ezek alapján a partnert megállapodásunk szerint jutalékban tudjuk részesíteni. Ez a megoldás nem csak partneri ajánlás esetén hasznos, hanem például online hirdetések esetén is, mert követhető és mérhető az adott hirdetés eredményessége. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0307#Feliratkozás más kategóriába linkEnnek a linknek a használatával elérhető, hogy az olvasó a levélben elhelyezett ilyen linkre kattintással feliratkoztassa magát egy másik kategóriába is úgy, hogy közben az eredeti kategóriában az aktív állapota nem változik, inaktívvá válik, leiratkozódik vagy törlődik. A linket a levélszerkesztőből lehet a levél szövegébe beilleszteni, majd a beillesztett linkben a képen sárgával jelölt részeket át kell írni. Az első sárga rész (KategóriaAzonosító) helyett az új kategória ID számát kell megadni. A második sárga részből pedig csak a megfelelő részt kell meghagyni pl. mod=inaktiv. A link megjelenő szövege (Feliratkozás) tetszőlegesen átírható. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0306#Feliratkozás más kategóriába link új funkcióvalA Feliratkozás más kategóriába link új funkcióval bővült. Használata megegyezik az előzőekben leírtakkal, de nem csak az adható meg, hogy mi történjen az olvasóval az eredeti kategóriában, hanem az is, hogy az új kategóriában ahová feliratkozódik az olvasó, hol álljon a levélsorozat. Az olvasó csak az ezt követő leveleket fogja megkapni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0305#CRM levélLehetőség van arra, hogy a levélsorozatba olyan leveleket iktassunk be, amelyeket nem a listán szereplő olvasók kapnak meg. Ezeket a CRM leveleket vagy saját magunknak küldjük, vagy pl. munkatársunknak. Ezzel a funkcióval emlékeztető leveleket küldhetünk magunknak vagy másnak illetve az olvasóval vagy a megrendeléssel kapcsolatos feladatokat delegálhatunk a munkatársainknak. Átiratkoztató linkek segítségével más folyamatokat indíthatunk el a CRM levelekben történő kattintással. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0304#Olvasói adatok átadása weboldalnakA HLM képes az olvasó feliratkozáskor megadott adatait (pl. név, e-mail cím, stb.) átadni a weboldalnak. Ez lehetővé teszi a személyesebb kommunikációt nem csak a levélben, hanem a weboldalon is. Azaz a feliratkozott olvasó már az “ismerősünk”, őt lehet kicsit személyesebben a nevén szólítani a weboldalon is. Ez ahhoz hasonló, mint amikor a személyes kommunikáció során bemutatkozás után időnként a nevén szólítjuk a beszélgető partnerünket. Mikor használható? Amikor a feliratkozó megadja az adatait a a weboldalunkon a feliratkozó űrlapon keresztül, az adatok a HLM-be kerülnek. A feliratkozást megköszönő redirect oldalon máris a nevén tudjuk szólítani, köszönteni a frissen feliratkozott olvasót. A másik eset, amikor a már feliratkozott olvasó a levelünkben levő linkre kattint és erről a linkről érkezik a weboldalunkra. Ilyenkor is át tudja adni a HLM a megjelentetni kívánt adatokat a weboldalnak, azaz ilyenkor is névre szólóan kommunikálhatunk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0303#Küldés kizárólag a megjelölt olvasóknakLehetőség van összetett, több feltételnek is megfelelő szűrésre az olvasói listában. Az így szűrt és Flag-el megjelölt olvasóknak lehet úgy levelt küldeni, hogy csak a leszűrt és Flag-el megjelölt olvasók kapják meg. Ehhez a levél létrehozásakor be kell jelölni a “Küldés kizárólag megjelölt olvasóknak” jelölőnégyzetet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#0302#Levél formátuma választhatóA levél készítésekor kiválasztható, hogy a levél milyen formátumban készüljön el. Alapértelmezetten a HTML formátum van beállítva. Választható még a HTML + Text (egyszerű szöveges) formátum valamint a csak Text formátum is. Text formátum esetén a levélben szereplő link(ek)et a HLM szögletes zárójelben levő számmal jelöli meg [1], majd a levél legvégén a [1] számokra hivatkozva sorolja fel. A link a levél végén lesz kattintható. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0301#Levél sablonokA hírlevélküldéshez vásárolhat sablonokat. Egy alap sablon készlet (5 szín x 3 típus = 15 féle) sablon ára nettó 5,700.- Ft. Ha kéri személyre szabását (egyedi, fix tartalmak), akkor ennek díja szintén 1,700.- Ft az ára sablononként. Kattintson a képre a sablonok megtekintéséhez. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0138#LevelezőlistaA HLM felhasználói azonos kategórián belül szabadon küldhetnek levelet. További részletek és használati leírás ide kattintva érhető el. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0207#Kész levél sorozatokMinden új fiókhoz három levélsorozatot előre elkészítettünk. Így már csak feliratkozó adatlapot kell elhelyeznie a honlapján és ha szükséges, át tudja írni a levelek szövegét. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0233#Rejtett mezőnevekLehet rejtett mezőneveket tenni a formba. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0188#Domain név ellenőrzésHa a mezőnév domain-nal kezdődik, akkor automatikusan ellenőrzi a HLM, hogy valós domain név lett-e beírva. Ha nem, akkor nem engedi a bevitelt és figyelmeztet |
![]() |
![]() |
![]() |
#0188#Telefonszám ellenőrzésHa a mezőnév telefon-nal kezdődik, akkor automatikusan levizsgálja a HLM. A telefonszám ellenőrzése így történik: 10 karakternél nem lehet rövidebb. Ha országhívó +36, 06, 36, akkor ellenőrzünk, ha nem, akkor külföldi szám, ekkor nem ellenőriz, csak szám lehet benne. Ha 20,30,70,1 körzet, akkor 7 számjegy egyébként 6 számjegy kötelező. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0209#Minden olvasó jelenjen meg!Ha összetett szűrést készít, akkor most már nem kell egyesével törölni a szűrési feltételeket. |
. | . | . |
#0196#Rövidített linket is lehet kérni.A hirlevélküldésnél, ahhoz, hogy mérhető legyen, hogy ki melyik linkre kattintott azonosítani kell. A biztonságos azonosításhoz egy hossz kódot lehet a linkek végén látni. A spam szűrőknek ezek a linkek gyanúsak – tegyük hozzá jogosan – és könnyebben teszik az ilyen leveleket a spam-ek közé. Ha hosszú linkek, helyett rövid linket használunk, akkor valamivel könnyebb átjutni a spam szűrőkön. Beállítani a saját adatok közt lehet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#0197#Excelből is lehet importálniMostantól nem csak szabványos .csv; .txt fájlokból lehet importálni, hanem szabványos .xls kiterjesztésű fájlból is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0203#Kérdőív válaszok egyszerű törléseFelhasználói kérésre: Ha ugyanazt a kérdőívet később, más csoporttal is szeretné kielemezni, akkor a régi kérdőív válaszai tötölhetők. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0097#Kockázatos email címekA freemail, a vipmail, a citromail ingyenes hírlevél szolgáltatók elég kezdetleges spam szűrőket használnak. Sajnos emiatt olyan levelek is fennakadnak a szűrőn, amit a címzett kifejezetten kért. Lehet, hogy az olvasó emiatt már az első levelet sem kapja meg. A HLM figyeli, hogyha valaki ilyn email címet ad-e meg feliratkosákor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0125#Ne csak az email legyen “névreszóló”Egyes tanulmányok szerint közel két harmada a netezőknek komolyabba veszi a névre szóló emaileket! Ez megtetéztük azzal, hogy mostantól a HLM átadja az ellenőrzött linkekben paraméterként a feliratkozáskor felvett adatokat. Így akár névre szóló oklevelet is készíthető ahol az ügyfél neve (vagy bármely más felvett adata) olvasható. Csak egyetlen pipát kell bekapcsolni a hírlevél kategória adatainak megadásánál. (ahol beállíthatja, hogy hová menjen át az olvasó pl. sikeres feliratkozásnál. (Levelek kezelése / Kategória listája / szerkesztő ceruza |
![]() |
![]() |
![]() |
#0128#Amikor a feliratkozó tévesztLehet, hogy egy látogató nagyon szeretne feliratkozni a hírlevél-sorozatra, de az email címét eltéveszti. Ilyenkor nem csak az a baj, hogy hiába várja a hírleveleket, hanem az, hogy rossz véleménye alakul ki a honlapról, rosszabb esetben a honlap üzemeltetőjéről. Ha csak úgy lehet feliratkozni, hogy kétszer hibátlanul adja meg a saját email címet, akkor drasztikusan fog csökkenni a hibás email címmel feliratkozók száma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0116#Ha elég volt a spambőlSok hacker szórakozása, hogy olyan robotokat készítenek, amik hamis feliratkozásokat generálnak. Ennek mostantól vége! Figyelem! Captcha egy oldalra csak egy helyen illeszthető be! Ha egyszerre több Captha látható, akkor csak az utolsónál működik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0176#Mint a vírus, úgy terjedAz ajánló regisztrációs formmal gyorsan lehet növelni a feliratkozottak számát.
A HLM a számítógépét azonosító IP cím alapján kiszűri, ha valaki “saját magát” ajánlotta és “saját maga” kattint. Így csak valódi kattintásokat fogad el a rendszer. Ha a meghívott kattint a levélben levő linkre, akkor elindul neki a sorozat. (mintha magától iratkozott volna fel) Ha a minimális számot elérte a meghívottak kattintása, akkor az ajánlónak elindul a hírlevél sorozata, amibe elhelyezheti az “ajándék” linket. A meghívó levelet a kategória beállításánál a meghívó levél szövegénél lehet beállítani. Javaslat a meghívottak levelének szövegére:Jelmagyarázat: Kedves [NEV]! A levelet azért küldte [AJANLONEV], mert ha erre a [LISTANEV] sorozatra feliratkozol, akkor [AJANLONEV] fog kapni egy ajándékot. Emiatt feltétlenül számít a kattintásodra. [AJANLONEV] ezt az egyedi szöveget írta neked: ———————————————– Kedves [NEV]! [EGYEDITARTALOM] [AJANLONEV] ———————————————- Nincs más teendőd, mint az alábbi linkre kattintani. [ELFOGADOM]A meghívást elfogadom![/ELFOGADOM] Ezzel egyébként Te is gazdagodsz, mert bla-bla-bla témában több értékes levelet Üdvözlettel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#0178#Egyedi tárgymező, a megerősített feliratkozáshozMostantól szerkeszthető a megerősített feliratkozás levél tárgy mezeje. Ugyanúgy elhelyezhető benne a [NEV] behelyettesítő kód (placeholder), mint a többi levélnél. Amennyiben a megerősítő levelet az ajánló adatlapon (vírus meghívó) meghívott levélnél kívánja szerkeszteni, akkor használhatja az [AJANLONEV] placeholdert. Beállítani a kategória általános beállításánál lehet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0122#Export-import nélküli olvasó másolásA szűrési feltételeknek megfelelő olvasókat már közvetlenül is át lehet tenni egy másik kategóriába, így akár azonnal levél is küldhető nekik.
Az így átmásolt olvasók friss feliratkozóként fognak jelentkezni a kategóriában, tehát célszerű a művelet előtt a cél-kategóriát inaktívvá tenni, hogy biztosan ne menjenek ki azelőtt levelek, mint ahogy Ön akarná. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0143#Miért nem érkeznek meg a levelek?A feliratkozók gyakran nem kapják meg leveleiket? Vajon mi lehet ennek az oka? Kérje a HLM-től a címzett kiszolgálójától a hibaüzeneteket saját email címére! Ekkor tételesen láthatja, hogy mi lehet a hibák oka és egyedileg kezelheti a problémát. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0172#Akár több feltételvizsgálatAz olvasói listában több egymást követő szűrést végezheti. Az egyes szűrések eredményét egy flag (jelölő) beállításával tárolhatja. Miután az összes szűrést végrehajtotta, van lehetőség ezt követően a flag állapotának megfelelő újabb szűrésre. Példa:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#0119#Az olvasói aktivitás látható a listánMától az olvasói listán lehet látni, hogy ki hányszor nyitotta meg a leveleket, illetve a levélben hány linkre kattintott. Ez két új oszlopban jelenik meg. Figyelem! A kattintási és levél megnyitási statisztikák számítását a HLM hajnalban végzi el az előző napi adatok alapján számított adatok láthatók a listán. A levél megnyitás figyelő csak akkor ad pontos számot, ha az olvasó a levél olvasása közben a képek megjelenítését engedélyezte. Több levelezőrendszerben (Outlook 2003-tól, Gmail stb) alapértelmezetten ki van kapcsolva képek megjelenítése. Emiatt a levél megnyitás figyelő nem ad teljes pontosságot, de ez nem a HLM-en múlik. A levelekben levő linkre történő kattintás esetén a HLM számlál egyet. Minden számlálást azonosít, amiatt névre szólóan lehet látni a kattintások számát. Mind a megnyitás figyelő, mind a kattintás figyelő úgynevezett azonosító linket használ. Ezt a spam szűrők pontosan felismerik, tehát mindkét lehetőség alkalmazása ront a hírlevél fiókba történő bejutásban. Különösen nagy probléma ez a freemail, a citromail, az indamail és a vipmail szolgáltatóknál, ahol a spam szűrési algoritmus nem pontosan ismeri fel, hogy mi a tényleges spam. Az ilyen kezdetleges spam szűrőket használó ingyenes rendszerekről célszerű lebeszélni az olvasókat. Javaslom a kifinomult Gmail-t használni, ami nem csak hogy jobb ebből a szempontból, hanem a hozzá kacsolódó szolgáltatások is messze felülmúlják a hazai konkurenciáit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0174#Kategória aktivitás jobb helyenÚj hírlevelet írni, levelek sorrendjén változtatni a kategória inaktív állapotában célszerű. A HLM egy új feljesztése következtében csak akkor engedi a fenti műveleteket, hogyha a kategória inaktív állapotban van. Eddig az inaktiváláshoz/aktiváláshoz be kellett lépni a kategóriák listájába, majd onnan vissza a levelek listájához. Az újítás ezt a kilépést-visszalépést helyettesíti a képernyő tetején, középen látható link segítségével. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0159#Hálózati feliratkozásnál több adatHa hálózati feliratkozást is alkalmaz, akkor mostantól már egyedi mezőnevek továbbvitele is megoldott. Vagyis, a beosztottnál feliratkozó olvasóknak már nem csak a neve és email címe, hanem minden olyan adata is átadódik a főnökhöz, amelyiknek mezőneve egyezik. MLM rendszert üzemeltető felhasználók például ezt nagyszerűen tudják használni arra, hogy a főnök a beosztott nevében tudjon kiküldeni leveleket. Az egymás alatt levő főnök beosztott szint nincs korlátozva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0166#A kérdőív válaszai exportálhatókHa kérdőívet készít a HLM-mel, akkor az eredmények minden felhasználónál eltárolódnak. Ha a válaszokat szeretné feldolgozni, akkor használja az összetett kérdőív kiértékelést. A kiértékelés feltételeinek megfelelő olvasók listája exportálható. Ha minden kérdésre adot választ ki szeretne gyűjteni, hogy például excellel összetettebb vizsgálatokat is végre tudjon hajtani, akkor valamennyi olvasó minden kérdésre adott válasza exportálható. Az így kapott eredményt akár új kategóriába be lehet importálni, és velük elkülönülten is lehet foglalkozni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0113#Értesítő admin levélHa 50 nél több levelet küld egyszerre azonnali levélként, akkor a megadott admin email címre értesítést fog kapni a levelek elindulásáról és a küldés befejezéséről. Ha menet közben átlépi a napi, vagy a havi megengedett levél limitet, akkor erről külön email értesítést küldünk ugyanerre az email címre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0152#Lapozás az olvasók köztAz olvasói listában eddig csak egyesével lehetett javítani. Mostantól a ceruzára kattintva olyan szerkesztő ablak jön elő, ahol lehet a következő, vagy az előző olvasóra léptetni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0114#Végleges kitiltásHa egy felhasználó kéri, hogy az email címét valamennyi listáról töröljék, akkor van ezt fel lehet venni egy fekete listára az admin felületen. Ha valaki ezután mégis feliratkozik, akkor sem fog kapni leveleket. Tesztelés alatt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#0098#A levél szövegében [EMAIL] használhatóMár a levél szövegébe is betehető a feliratkozó (olvasó) email címe. Segítségével a leiratkozó linket tehetjük egyértelművé a levél végén például így: “Ön a [EMAIL]email címről [REGDATUM] dátummal iratkozott fel erre a levél sorozatra. Ha végleg szeretné törölni regisztrációját, akkor kattintson [LEIRATKOZAS]Klikk ide a leiratkozáshoz![/LEIRATKOZAS]“ |
![]() |
![]() |
![]() |
#0158#Új helyen az aktiválásA sorozat leveleknél az aktivitás gomb új helyre került. |
![]() |
![]() |
![]() |
#0108#Levelek hozzáadása Új levelek hozzáadása eddig két helyről volt elérhető. Most már csak az adott kategória leveleinek listája alatt van erre lehetőség. |
![]() |
![]() |
![]() |