Tudtad, hogy kérdőívek használatával nagyon sok hasznos információt tudsz begyűjteni az olvasóidtól, vásárlóidtól?
Tudtad, hogy az internetes kérdőív az online marketing egyik fontos eszköze?
Tudtad, hogy a Hírlevélmanagerben van kérdőív készítési funkció?
Olvasd el, nézd meg hogyan működik! Próbáld ki a kérdőív készítést, nagyon egyszerű! Használd és tudj meg minden fontos infót a célcsoportodról!
Hogyan készíts kérdőívet 5 egyszerű lépésben a Hírlevélmanagerben?
1. Kattints a HLM-ben a Levelek kezelése/Egyéb/Kérdőívek kezelése linkre, majd az Új kérdőív hozzáadása gombra
2. Add meg a kérdőív nevét, majd a kérdőív bevezető szövegét:
3. Írd meg a kérdést. Válaszd ki a válasz típusát (rádiógomb, jelölőnégyzet, lenyíló menü, szám vagy szöveg), majd add meg a lehetséges válaszokat.
Ugyanígy készítsd el a további kérdéseket és válaszokat (ha vannak).
4. Az elkészült kérdőívednek jegyezd meg az ID számát:
5. Hozd létre a küldendő levelet és szúrd be a levél szövegébe a Kérdőívre mutató linket. A linkben az azonosító helyére írd be a kérdőíved ID számát. A link megjelenő szövegét (Klikk ide a kérdőív kitöltéséhez) tetszőlegesen átírhatod. És kész!
A kérdőív melletti jobb oldali Eszköz gombokkal szerkesztheted, másolhatod, törölheted, exportálhatod a kérdőívet, egyszerű és összetett statisztikákat elemezhetsz, valamint törölheted a korábbi válaszokat.
Amikor az olvasód a levélben levő kérdőív linkre kattint, valami ilyesmi végeredményt fog kapni:
Eredményes kérdőívezést kívánok!
Ha tetszett Lájkold, oszd meg Facebookon, Twitteren, Google-ben, vagy küldd el emailben az ismerőseidnek! Szólj is hozzá, kiváncsi vagyok a véleményedre!
Ez jó. Bővebben, ez nagyon jó.
Kedves Imre, köszönjük!
Nagyon hasznos segítség lesz. Feltétlen ki fogom próbálni!