avagy Neked is lehet névre szóló a terméked!

Hogy mennyire fontos napjainkban, hogy az üzeneted névre szóló legyen és ezáltal könnyebben célba érjen, mi sem bizonyítja jobban, mint a Coca-Cola legújabb marketing fogása, a névre szóló kóla.

Az offline marketingben a személyre szabott kommunikáció eddig nem igazán volt megoldható (kivéve a postai DM leveleket), de a Coca-Cola zseniális ötlettel áthidalta ezt a problémát: Nem a reklámját, hanem a termékét tette névre szólóvá, amivel igazi őrületet váltott ki a fogyasztók körében…

Az ötlet annyira egyszerű, mint amennyire zseniális. Megkockáztatom, hogy még az is megvesz emiatt 1-2 kólát, aki egyébként nem számít kólafogyasztónak. Ha rajta van a neve, jobban magáénak érzi…

Névre szóló termék

Neked is lehet ilyen névre szóló a terméked…

A “névre szóló termék” módszert Te is alkalmazhatod az online marketinged során! Nézd meg, hogyan lehet a weboldaladon a termékedet úgy bemutatni, hogy azon minden olvasó a saját nevét lássa!

A “névre szóló termék” ingyenes virtuális bemutatójához töltsd ki az alábbi mezőket!

Keresztneved:
E-mail címed:
A fenti mezők kitöltésével nem iratkozol fel hírlevélre! Az adatok megadása csak a virtuális bemutató miatt szükséges.








Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár