avagy Neked is lehet névre szóló a terméked!
Hogy mennyire fontos napjainkban, hogy az üzeneted névre szóló legyen és ezáltal könnyebben célba érjen, mi sem bizonyítja jobban, mint a Coca-Cola legújabb marketing fogása, a névre szóló kóla.
Az offline marketingben a személyre szabott kommunikáció eddig nem igazán volt megoldható (kivéve a postai DM leveleket), de a Coca-Cola zseniális ötlettel áthidalta ezt a problémát: Nem a reklámját, hanem a termékét tette névre szólóvá, amivel igazi őrületet váltott ki a fogyasztók körében…
Az ötlet annyira egyszerű, mint amennyire zseniális. Megkockáztatom, hogy még az is megvesz emiatt 1-2 kólát, aki egyébként nem számít kólafogyasztónak. Ha rajta van a neve, jobban magáénak érzi…
Neked is lehet ilyen névre szóló a terméked…
A “névre szóló termék” módszert Te is alkalmazhatod az online marketinged során! Nézd meg, hogyan lehet a weboldaladon a termékedet úgy bemutatni, hogy azon minden olvasó a saját nevét lássa!
A “névre szóló termék” ingyenes virtuális bemutatójához töltsd ki az alábbi mezőket!
PRÓBÁLD KI, HOGYAN!
Add meg nevedet és email címedet!
Nagyon. Jo