Coca-Cola marketing – Online módra… (1. rész)

… avagy

Neked is lehet névre szóló a HONLAPOD!


Hogy mennyire fontos napjainkban, hogy az üzeneted névre szóló legyen és ezáltal könnyebben célba érjen, mi sem bizonyítja jobban, mint a Coca-Cola legújabb marketing fogása, a névre szóló kóla.

Az offline marketingben a személyre szabott kommunikáció eddig nem igazán volt megoldható (kivéve a postai DM leveleket), de a Coca-Cola zseniális ötlettel áthidalta ezt a problémát: Nem a reklámját, hanem a termékét tette névre szólóvá, amivel igazi őrületet váltott ki a fogyasztók körében…

Az ötlet annyira egyszerű, mint amennyire zseniális. Megkockáztatom, hogy még az is megvesz emiatt 1-2 kólát, aki egyébként nem számít kólafogyasztónak. Ha rajta van a neve, jobban magáénak érzi…
Névre szóló termék

Ugye látod, micsoda különbség van a két kép között!?!

A Te terméked is lehet névre szóló…

A Coca-Cola módszer az Online marketingben

Az, hogy a reklámüzenet névre szóló is lehet, eddig szinte kizárólag az online marketing kiváltsága volt, hiszen hírlevélküldő rendszerek már régóta képesek arra, hogy a feliratkozott olvasó nevét beillesszék a levél megszólítás részébe, esetleg a tárgymezőbe.

És persze a hatékonyabb üzenetátvitel érdekében jól teszed, ha a hírleveleidben a kulcsmondatokban/kulcsfontosságú kérdésekben is szerepelteted az olvasó nevét.

Itt a hírlevélblogban már többször írtam arról, hogy az online marketingben mennyire fontos, hogy a marketinged, az üzeneted személyes legyen. Névre szóló levél, névre szóló tárgymező, névre szóló mondatok a hírlevélben… de a Hírlevélmanager ettől jóval többre képes…

Neked is egy Coca-Cola: ?

Észrevetted, hogy az előbbi kérdés személyesen Neked szól?

A Hírlevélmanager lehetővé teszi számodra, hogy ne csak a leveledben, hanem a weboldaladon is nevén szólítsd az olvasóidat!

Miért fontos ez? Azért, mert általában a fő mondanivalónkat nem a levélben fejtjük ki, hanem a weboldalunk valamelyik célzott oldalán, ahol az olvasó meg tudja tenni a következő lépést, amit szeretnénk.

Hogyan hasznosíthatod a névre szóló kóla módszert Te is?
Hogyan lehet neked is névre szóló terméked?

Úgy, hogy a Hírlevélmanager ezen funkcióját kihasználva például a weboldaladon bemutatott terméket teheted névre szólóvá! A módszert továbbgondolva tehát nem csak a szöveg lehet a weboldaladon névre szóló, hanem a terméked is! Csak a fantáziád szab határt…

Neked is egy profi levélküldőre van szükséged…

!


Próbáld ki vagy rendeld meg a Hírlevélmanagert, hogy Neked is névre szóló weboldalad és névre szóló terméked legyen!

<<30 napos ingyenes kipróbálás Hírlevélmanager megrendelés>>

Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár