Miért csal a megnyitásfigyelő statisztika?

#4. lecke

Hírlevél elmélet

Miért működik és miért nem?

avagy: Lehetséges, hogy valaki meg sem nyitja a levelet és mégis kattint?

Egy szakállas vicc jutott eszembe:

Az eladótól megkérdezi a vevő:
- Biztos, hogy csak 97 ezer van ebben az autóban?
- Hát hogyne!
- És szervizkönyve van?
- Az nincs, de garantáltan cseréltük benne az olajat 10 ezer kilométerenként, a fékbetétet 50 ezrenként és a vezérmű-láncot 120 ezrenként, ahogy az elő van írva...

Ha valaki azt állítja, hogy van olyan megnyitásfigyelője, ami pontos...

... attól ne vegyél használt autót se, mert hazug!

🙂

Kezdjük ezzel!

Hogyan működik a megnyitásfigyelő?

A kiküldött levélbe elhelyezünk egy egyetlen pixel méretű képet. A kép neve egy speciális számokból, betűkből összeállított kódsor. Ez a kódsor minden olvasónál más. A kép a hirlevelmanager.hu szerverén van elhelyezve. A szerveren figyelni lehet, hogy az adott képet letöltötték-e. Ha igen, akkor ez alapján azonosítani lehet, hogy melyik levélbe volt beágyazva az adott kép. Máris látszik, hogy ki nyitotta meg a levelet. Ez a "láthatatlan ellenőr" figyeli az olvasókat.

A módszer hibája

Sok levelezőrendszer csak akkor engedi, hogy a távoli szervereken levő kép megjelenjen, ha ezt a levél olvasója külön engedi. Ha az olvasó ezt nem engedi, akkor a képek nem jelennek meg, így még akkor sem szerezhetünk tudomást arról, hogy a levelet megnyitotta-e az olvasó, ha valóban levelünk minden betűjét elolvasta.

Hogyan lehet elérni, hogy mégis viszonylag pontos legyen a statisztika?

Van egy olyan tulajdonsága minden olvasónak, amit kihasználva a megnyitásfigyelő hatékonyságát jelentősen tudjuk növelni.

Mi az, aminek például Oscar Wilde sem tudott ellenállni?

... és TÉGED is segít leveleid megnyitási statisztikájának pontosításában?

Megmutatom a fényképét, ha ide kattintasz!

Hogyan tehető be a megnyitásfigyelő a levélbe?

A levél írása közben kattintson a szerkesztő menüsorában szereplő ikonra!

Egyetlen kattintás a levél szerkesztésekor és kész!

Itt az ideje, hogy megpróbáld kivitelezni a gyakorlatban is.

A próba ingyenes. Csupán egy egyszerű regisztráció kell hozzá.
Kattints ide!

30 napig korlátozás nélkül minden funkciót kipróbálhatsz.

Ha regisztrálsz, megkapod a hírlevélküldés gyakorlata tanfolyam anyagait is.

Ízelítő a tartalomból:

  • Ismerkedés az felhasználói felülettel. (Videó)
  • Olvasók felvétele az adatbázisba, az első levél kiküldése (Videó)
  • Levél típusok, amik helyetted fognak dolgozni.
  • Email kutatási eredmények felhasználását hogyan segíti a HLM?
  • Határidő, mint ösztönző erő. (Csak a HLM tudja!)
  • Feliratkozó form készítése. (Videó)
  • Feliratkozó form Wordpress oldalba (2 videó)
  • Így tudhatod meg, hogy az olvasó melyik megyében lakik. (Csak a HLM tudja!)
  • Ne csak a levél, hanem a honlap is szólítsa néven olvasódat! (Csak a HLM tudja!)
  • Beépített hírlevél sablon generátor; (... hogy ne kelljen sablonért fizetned, ami ráadásul nem is pontosan olyan, amilyet szeretnél.)
  • És sok érdekes lehetőség részletes magyarázattal, videókkal, mintákkal.

A negyedik lecke arról szólt:

Hogyan működik, és pontosíthatjuk a megnyitásfigyelőt?

"

Nézd meg, hogy mi lesz a következő lecke!

Görgess lejjebb!

Nincs még hírlevél szoftvered? Van már hírlevél szoftvered?

Próbáld ki a HírlevélManagert!

30 napig INGYEN és kötelezettség mentesen!

Ez a weboldal sütiket használ. Az oldal használatához el kell fogadnod a cookie-k használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön böngészőjében, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár